Pokaż listę

Marketingowe czary-mary w Wołominie

Rozbudowując wydziały marketingu i mediów Elżbieta Radwan dała wyraźny sygnał, że tematów którymi mogłaby się pochwalić mieszkańcom, nie będzie zbyt wiele.


/media/thumbnail_wolomin99a-760x490.jpg
foto: UM Wołomin


Wszyscy oczekujemy na zmiany w Urzędzie Miejskim w Wołominie. Na zmiany, które pozwolą na szybszą obsługę mieszkańców na sprawniejsze działania w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, przygotowywania planów zagospodarowania przestrzennego, przyśpieszenie wydawania warunków zabudowy. Po ponad trzech latach przygotowań ... stało się.

Te historyczne zmiany skomentował na ostatniej Komisji Bezpieczeństwa Rady Miejskiej Przewodniczący Rady Leszek Czarzasty.

,,Ja dzisiaj proszę państwa nie mogłem poznać urzędu jak wszedłem. Zacząłem szukać wydziałów, okazało się, że wszystko jest poprzenoszone. Natomiast bardzo rozległy jest wydział pani Żero i marketingu, gdzie się pokoi nie mogłem doliczyć, ile tam zajmują''

(Joanna Żero - naczelnik Wydziału Marketingu i Mediów Urzędu Miejskiego w Wołominie - przyp.red.)

,,pani Burmistrz bardzo że tak powiem biadoliła, że nie ma pieniędzy na marketing, że potrzebne jest jej na organizacje społeczne. No ja widzę jednak, że to nie było na organizacje społeczne, tylko musi mieć pieniądze na wydawanie jakichś listów, które rozsyła do mieszkańców. Pytanie – dlaczego jest to robione za podatki mieszkańców Wołomina, bo nawet słyszałem, że jakaś kopertownica już została zamówiona do urzędu''

Jak widać zbliża się okres, kiedy mieszkańcy podsumują działalność obecnych władz samorządowych, więc władze przygotowują sprawozdanie ze swej działalności.

Rozbudowując wydziały marketingu i mediów Elżbieta Radwan dała wyraźny sygnał, że tematów którymi mogła by się pochwalić mieszkańcom nie będzie zbyt wiele.

Mieszkańców, którzy na portalach społecznościowych wychwalają działalność obecnych władz można policzyć na palcach i są to najczęściej osoby pracujące w urzędzie lub orbitujące wokół Urzędu Miejskiego. Dlatego też widać pierwsze działania marketingowe, które niestety skierowane są do wewnątrz gminy, nie na zewnątrz jak powinno to działać naprawdę.

Mowa o liście który skierowała Elżbieta Radwan do mieszkańców razem z ... wezwaniami do płacenia podatków (sic!), w którym to liście chwali się „bezmiarem” swoich osiągnięć.

W rzeczywistości jednak ważne jest aby mieszkańcy sami zauważali zmiany w mieście bez potrzeby stosowania marketingowych czarów, ale jak widać każda władza robi to, co umie najlepiej.

autor: EW

Pokaż listę
Facebook Twitter